Translate

woensdag 29 mei 2024

[JETJE GAAT BRETELSCHIETEN]

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE GAAT BRETELSCHIETEN 


Goedemorgen vrienden,



schieten jullie ook regelmatig met je bretels? Ik kan het aanraden. Je krijgt er stevige duimen van, omdat je die er nu eenmaal achter moet steken om ermee te kunnen schieten. En stevige duimen zijn weer handig als er iemand onder de duim gehouden moet worden. Nu heb ik dat niet zo veel aan de hand, maar het kan wel eens handig zijn. Verder ben ik mij geestelijk aan het voorbereiden op een paar maanden zonder Jetje's dag. Maar goed, ik mag er niet over klagen, want ik doe het zelf, nietwaar? Gewoon, omdat ik het leuk vind. Ik verdien er geen cent aan. Integendeel, het kost alleen maar. Maar hobby's mogen een paar centen kosten, toch?


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/bretelschieten.html


Dan wens ik iedereen een fijne woensdag en tot morgen.


Henriëtte. 


#modelfotografie, #modelphotography, #modeltekenen, #lifedrawing, #modeldrawing, #fotomodel ,#kunstmodel #kunsthandel, #lisse

Meer informatie over Team Jetje