Translate

donderdag 23 mei 2024

ORA ET LABORA

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | ORA ET LABORA 


Goedemorgen vrienden,



Zoals jullie in Jetjesdag van vandaag kunnen lezen houd ik mij ook wel bezig met spirituele zaken. Zoals het dragen van een pij (of is het een habijt?) tijdens een fotoshoot. Verder wil ik nog niet gaan. Ik las namelijk dat men daar als motto "Ora et labora" heeft, wat staat voor "bid en werk.. En dat spreekt me dan toch wel wat minder aan. Dus het zal er waarschijnlijk niet van komen dat ik mij in een klooster terug ga trekken. Over kloosters gesproken, we naderen trouwens al weer met rasse schreden het weekend. Nog twee daagjes. En ik wens daarom iedereen alvast een paar mooie dagen. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/23-mei-2024-gaat-jetje-in-het-klooster.html


Groetjes van Henriëtte


Meer informatie over Team Jetje