Translate

vrijdag 31 mei 2024

[STILTE VOOR DE STORM]

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | STILTE VOOR DE STORM 


Goedemorgen vrienden



Vanaf vandaag ben ik er even niet. Ik ga met reces. Dat doet de regering tenslotte ook, dus waarom zou ik het niet mogen? Ik heb er minstens zoveel recht op. Naar mijn idee in elk geval. Ik sluit vandaag af met niets minder dan mijn oude kale wasrek. Waarom dat? Nou, laat ik het eens omkeren. "Waarom niet?" Waarom moet alles wat ouder en kaal is, altijd achteraan komen? Bij mij krijgt het de aandacht die het verdient. Respect voor alles wat ouder is. En nu niet "Kijk naar je eige" gaan roepen, want dat is niet aardig. En vandaag zijn we bij het tijdelijke afscheid natuurlijk wel aardig voor elkaar, nietwaar?


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/kaal-droogrek.html


Dan wens ik iedereen een fijne zomer, mooi weer en alle tijd om uit te rusten. Mocht ik 2 september toch besluiten om niet terug te komen, bijvoorbeeld omdat ik de Jackpot heb gewonnen, dan wens ik jullie in elk geval ook alvast prettige Kerstdagen, een goed uiteinde en een gezond 2025. Je kunt er in deze snelle tijden niet vroeg genoeg bij zijn, toch? 


Groeten van Jetje. 


Meer informatie over Team Jetje