Translate

maandag 27 mei 2024

JETJE MAAKT GOEDE VOORNEMENS

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE MAAKT GOEDE VOORNEMENS 


Goedemorgen vrienden.



Het afgelopen weekend heb ik eens nieuwe goede voornemens gemaakt. Ja, ik weet het. De meeste mensen doen dat op oudejaarsdag met een schaal oliebollen en appelflappen. Maar waarom mag dat niet op een andere datum? Omdat iedereen dat doet met knallend, fluitend en sissend vuurwerk op de achtergrond? Dat lijkt me geen goede reden. 


Dat dit de laatste week Jetje's dag is voor mijn zomerstop tot 1 september vind ik zelf weer wél een goede reden. Want ik wil per 1 september met een uitgebreidere variant van mijn blog komen. De ideeën zijn er, nu de uitvoering nog. Daar kan ik dan de zomerstop eens mooi voor gebruiken zonder de dagelijkse druk die ik trouwens mezelf opleg dus daar kan ik niemand op aankijken. Overigens is na een verwijderactie van Facebook waarbij de "doos" foto's van vrijdag j.l. gesneuveld zijn er nog een goed voornemen bijgekomen: Zo snel mogelijk weg van Facebook met alles dat van enig "zakelijk" belang is. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/goede-voornemens.html


Ik wens in elk geval iedereen een gave week vol vrolijkheid. Misschien regent het wel een keertje niet? Je weet het nooit. 


Groetjes van Henriëtte.




Meer informatie over Team Jetje