Translate

donderdag 30 mei 2024

JETJE RAMT HET DECOR IN ELKAAR

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE RAMT HET DECOR IN ELKAAR


Goedemorgen vrienden



Nu we toch een tijdje met Jetje's dag gaan stoppen, ben ik nauwelijks meer te houden. Heb ik eens een mooi decor om een fotoshoot in te doen, krijg ik de neiging om het in elkaar te rammen. En jullie weten inmiddels wel hoe ik ben, als ik die neiging heb, dan blijft het daar niet bij, maar dan gebeurt het ook. Maar goed, in Jetje's dag staat het allemaal uitgewerkt voor de liefhebbers. Wil je zelf even afreageren dat Jetje's dag een paar maanden niet verschijnt, haal dan bij de Dirk een paar lege dozen en reageer je daar lekker op af. Rammen maar!! En al slopend wens ik iedereen een hele fijne donderdag toe.


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/jetje-sloopt.html


Groetjes van Henriëtte. 


Henriëtte. 

 

Meer informatie over Team Jetje